повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Всі товари, що продаються на нашому сайті, підлягають гарантії та поверненню відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Покупець має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримані такі умови:
товар не належить до товарів, неприпустимого обміну та повернення — всі товари, що містяться на сайті, підлягають обміну та зворотному;
товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушений цілісність паковання (відкрите паковання не вважається ушкодженням товарного вигляду);
збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
пройшло менш ніж 14 днів із моменту отримання товару;
є розрахунковий документ і гарантійний талон.
Доставка товару належної якості споживач виробляє за свій рахунок.
Основи для відмови у поверненні товару належної якості:
товар використовувався і не збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром;
пройшло, не рахуючи дня купівлі, понад 14 днів;
товар належить до одного з різновидів товару, зазначеного в застосунку, 3 до постановлення Кабінету Міністрам України від 19 березня 1994 року No 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" — всі товари, що містяться на сайті, підлягають обміну та зворотному.;
Покупець має право повернути товар ненадійній якості (обмінювати його на інший або здійснити гарантійне обслуговування), якщо дотримані такі умови:
пройшло менш ніж 14 днів із моменту отримання товару.
є розрахунковий документ і гарантійний талон.
вартість доставки товару неприйнятної якості продавець відзначає покупцеві в повному обсязі.
Основи для відмови в поверненні товару непримиреної якості (обмін його на іншому або здійснення гарантійного обслуговування):
порушення правил експлуатації товару, ремонт товару сервісним центром некерованим виробником.
внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не вказано в інструкції з його використання.
наявність усередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів.
є механічні та інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників.